Uvodna stran
Organizatorji
Namen
Program
* Program po dnevih
* Urnik posvetovanja
* Celoten program
Za avtorje
Za sponzorje
Lokacija
Kotizacije
Prijava
Obveščajte me
Kontakti
Pogled nazaj: DSI'03





Slovensko društvo Informatika




O straneh

Okrogle mize

sreda, 14.04., 16.30 - 18.30
Partnerstvo managementa in informatike (vodi dr. Andrej Kovačič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta)
Na okrogli mizi bo tekla razprava v naslednjih tematskih sklopih:
  • poslovna vplivnost, vlaganja in vrednotenje informatike s strani managementa,
  • vloga vodje (direktorja) informatike ter
  • trendi in usmeritve na področju informatizacije poslovanja.


  • četrtek, 15.04., 16.30 - 18.30
    Strategija sektorja IKT (vodi mag. Andreja Ivartnik Kanduč, Združenje za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije)
    Združenje za informatiko in telekomunikacije (ZIT) pri Gospodarski zbornici Slovenije si je v lanskem letu zadalo obsežen projekt priprave strategije sektorja informacijsko komunikacijskih tehnologij (IKT). Smatramo, da sektor IKT tvori enega najhitreje rastočih in perspektivnih sektorjev slovenskega gospodarstva in je njegova vloga ključna za uspešno doseganje postavljenih strateških in razvojnih ciljev RS, zlasti zaradi izrazito horizontalne narave omenjene tehnologije. Na podlagi analize bomo skupaj poiskali tiste potenciale IKT sektorja, ki jim mora Slovenija strateško dodeliti posebno vlogo.

    petek, 16.04., 16.00 - 17.30
    E-uprava (vodi Niko Schlamberger, Statistični urad Republike Slovenije)
    Informatizacija upravnih procesov in postopkov, ki je poznana pod popularnim imenom e-uprava, je odraz evolucije uprave od oblasti za vsako ceno preko pravne države, kjer je uprava že sogovornik, do njene vloge servisa za vse subjekte. To je tudi odgovor uprave na pritiske subjektov, tako gospodarskih kot civilne družbe, po večji učinkovitosti in manjših stroških delovanja. Zamisel se ni rodila v upravi, saj le-ta ni naklonjena inovacijam in izumljanju, temveč je povzela rešitve, ki so se izkazale kot učinkovite v pridobitnem sektorju in se tam tudi uveljavile. Medtem, ko je njegov motiv povečevanje dobička, je motiv uprave zmanjševanje stroškov, rezultat pa je za uporabnika v obeh primerih enak - cenejše storitve. E-uprava je trenutno glavni način, kako upravo poceniti ob večji učinkovitosti in višji kvaliteti storitev. Razen tega pa ima še vzporeden učinek, ki je vreden vsaj toliko kot navedeni trije cilji: uprava daje s tem zgled in vzorce, kako se približevati informacijski družbi s im manj negativnih spremljajočih pojavov. Rešitve e-uprave so v majhnih državah, kot je Slovenija, toliko pomembnejše, saj je v njih uprava relativno močnejša tudi v poslovnem pogledu kot v velikih, zato je njena usmeritev v informatizacijo storitev močan in zgovoren signal okolici. Ne smemo pa misliti, da se bodo nove rešitve uveljavile brez težav in brez aktivnega sodelovanje okolja. Od okrogle mize pričakujemo predvsem to, da bo nakazala, kje so izhodi iz morebitnih ali pričakovanih zadreg in da bodo akterji pri svojem ravnanju in ukrepih spoznanja in opozorila upoštevali - v dobro vseh nas.


    Glavni pokrovitelji




    Pokrovitelji


















    Posvetovanje so omogočili tudi